Concept statement

  • Wij zetten uw authentiek verhaal op de markt met creatieve gedrevenheid.
  • Wij denken mee met u waar nodig = conceptvorming.

Interne Communicatie

  • Door ons 1 lijn teamwerk zorgen wij dat uw merk, product of conceptbrand op een continue en consistente manier in de markt wordt gezet met de bijhorende creatieve gedrevenheid.
  • Aandacht voor elke nieuwe klant en zijn uniek verhaal, concept merk of product. De nodige opleiding en inwerking.

Totale communicatie

  • Merkpositionering , product en merk lancering en verkoop, conceptbranding zowel op beurzen, evenementen als op de baan. Op commissie, 60 % of zelfs 100% verkoop kunnen wij voor u doen.
  • Tijdelijke inzet in bedrijven waar de tanende nood aan topverkopers de aandacht van de core business wegneemt en daardoor de omzet doet dalen.

Ongeplande communicatie

  • Wij spotten voor u de opportuniteiten door present te zijn op de juiste plaats op het juiste moment.

Onmiddellijke en continue communicatie

  • Door onze ‘word to mouth’ in the field communicatie zijn wij instaat om de nodige feedback van de fans en volgers voor u te genereren, dewelke belangrijk is voor een consistente groei.
  • Wij maken van uw klanten volgers zodat zij een deel worden van uw merk.

Geduldige communicatie

  • Wij exploiteren de product- merk of concept mogelijkheden dewelke het concept veld bied. Zodat het kan groeien in de geest van de consument. Een natuurlijke groei vraagt tijd en geduld.

Directe en persoonlijke communicatie

  • Bij ons wordt er rechtstreeks gewerkt : van klant naar consument.
  • Geen tussenbureau nodig : U weet meteen wie er voor u in the field staat.
  • Alles wordt voor u op maat, met de nodige zorg en aandacht voor product and brand uitgewerkt.

“Elk toekomstgericht bedrijf heeft nood aan een goede communicatiemanager. Enkel op deze manier is men zeker dat het product, merk of concept op een enthousiaste manier op de markt wordt gezet waardoor de aandacht en het vertrouwen van de consument onmiddellijk wordt aangewakkerd.”